Güzel bir kitap . Akışkanlık çok iyi . Keyifli bir gün için kesinlikle oku . Kitabın hikayesi hep sıradan şeyler üzerine basit geliyor ama duyguyu çok iyi aktarmış. Gözlerim de her karesi canlandı desem yalan olmaz .
Tarihi birde bu kitaptan okuyun derim . İlber hoca çok yoğun bilgi veriyor bu kitapta. Başınız ağrıya bilir . Keyif alarak başınız ağrıyacak. Yaşanılan gerekçeler de ki ince detaylar yine çok keyif veriyor.
Okurken hayal gücünüz sınırsız kapılara açılıyor. Verilmek istenen düşünce hazır olarak verilmiyor kitap sizi ikna ediyor desem daha doğru olur . Çünkü kitabı yazardan daha çok benimsiyoruz diyebilirim !