"Şarkıların bir hafızası olduğuna inanırım hep. Insanı hiç ummadığı bir anda yakalar, melodilerle ruhunu sarar. Anılar bazen bir insanı daha çok yalnızlaştırıyor. Bunu fark ediyorum."
"Anıların yıllar içinde acılaşan bir tadı oluyordu. Bir zamanlar tazecik olan, insanın zihninden akıp giden hatıralar; üzerinden geçen her yılla beraber bayatlıyordu. Eğer geriye dönüp hatırlamak isteyen olursa da boğazında bir yumru ile gününe devam ediyordu."