Gözlerimi açtığımda yanımda Tsuneko'yu otururken buldum. Marangoz dükkanının üst katındaki odasındaydık.
"Para bitince herkes bırakıp gider dediğinde şaka sanmıştım ama ciddiydin, değil mi? Gelmedin hiç. Defteri de tam kapatamadın gerçi, değil mi? Ben ikimize yetecek kadar para kazansam da olmaz mı? İşe yaramaz mı?