Bu katliama karşın aşık kızlar Paolo ve Francessa’nın dizelerini yinelemeyi;bir ad duyunca ya da aşk mektubu okuyunca kızarıp bozarmayı sürdürüyorlar.Çünkü insan yüreği güzelliğe,şiire,paylaşmaya hasrettir.Çünkü gerçeğin titrek ve solgun alev süprüntülerin altına gömülüp kalmış olsa da daima yanar.
Ve en çok korkuyu veren de bu ateştir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yalnız sağlıklı insan aklıyla yaşasaydı değmezdi yaşamaya,can sıkıcı olurdu.Tam aksine,güzel olan,dünyanın gökyüzü altında bir deliler topluluğunu andırması.( Pavese)