Tanımak mı?Evet,daha gelenin sen olabileceğini düşünmeden tanıdım.Yürüyüşünden.O kaygısızca salınarak yürüyüşünden;bir tek sen böyle yürürsün,sen yürürken dünyanın bütün yolları düzmüş veya önündeki görünmez bir varlık yolları senin için düzeltiyormuş gibi gelir insana.