"Ben diyorum ki bir insanın doğasını fazla zorlamanın çok ağır bedeli vardır; hiç zorlamamanın da çok ağır bedeli olur. Yani bir insanın doğasını optimum derecede zorlayacaksın. Ondan daha az zorlarsan potansiyelinin tamamını kullanamıyor, geride kalıyor."