berries

berries
@berries4
Okumak umurumdadır.
"Umut, görkemli bir çürüme biçimidir."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İfade etme becerisini ne kadar kazanırsak psikolojik bakımdan o oranda gelişmiş bir insan oluruz.
Alıntı
Karnımızın ağrıması ne kadar ayıp değilse depresif hissetmemiz de o kadar normaldir.
Alıntı
Tanrı size acısız günler vaat etmedi Yağmursuz güneşler de vaat etmedi Size vaat ettiği bir şey var Acılı günler için güç Yağmurlu günler için ışık
Sayfa 25·Kitabı okudu
Alıntı
"Ben diyorum ki bir insanın doğasını fazla zorlamanın çok ağır bedeli vardır; hiç zorlamamanın da çok ağır bedeli olur. Yani bir insanın doğasını optimum derecede zorlayacaksın. Ondan daha az zorlarsan potansiyelinin tamamını kullanamıyor, geride kalıyor."
Sayfa 17 - Ahmet Dervişoğlu·Kitabı okudu