İyi ki okuduğum dediğim kitaplardan. Allah yazarından razı olsun. Namaza başlamama ve anlayarak kılmama vesile oldu.
Namaza başlamak isteyip de bir türlü başlayamayan, neden kılınması gerektiğini anlayamayan ya da kılan ama namazını kusurlu gören (hepimiz bence), namazla ilgili aklında deli sorular olan ve düşüncelerini ve sorularını açabileceği kimsesi çevresinde bulunmayan herkese tavsiye ediyorum.
Namaz kılan ve kılmak isteyen herkesin okuması gereken bir kitaptır diyorum.
Sevdiğim herkese hediye etmek istediğim bir kitap.
Kitabın içeriğini anlatmaya gerek yok başlıktan da anlaşılıyor zaten küçük küçük bölümlere ayrılmış ve her bölüm hem çok akıcı hem de çok dikkat çekici. Dili günümüz Türkçesinde anlayamam endişesi gütmeyin.
Öyle güzel örnekleri var ki yazmaya kalksam kitabın tamamını yazarım o yüzden burda bırakıyorum.
Allah bizi beş vakit huzuruna kabul ettiklerinden etsin. Amin.