Uzun süredir burayı yalnızca kitap alıntılarımı biriktirmek, altını çizdiğim cümleleri sonra yeniden okuyabilmek için kullanıyorum.
Bu yıl bana türlü anılar, kayboluşlar, acılar getirdi…
Her şeye rağmen okuma alışkanlığımı tamamen kaybetmeden, sessizce kendi köşemde kalmaya çalıştım.
Bugün uygulamaya girdiğimde bir an kendimi Twitter’da sandım (sanırım uygulama güncellenmiş ya da ben yeni fark ettim). Elbette gelişmek, büyümek güzel şeyler ama bazen sessiz kalan yerler daha kıymetlidir. Son zamanlarda bazı kullanıcıların burayı bir okuma platformundan ziyade sosyal bir alana çevirdiğini görmek üzücü. Artık kimi zaman kitaplardan çok insanların birbirine yöneldiğini görüyorum. Oysa bu alan satırların arasında kendini arayanlara aitti. Ben burayı sosyal medya olarak değil, kitapların ve kelimelerin arasında nefes alabildiğim küçük bir alan olarak sevmiştim📚Günün sonunda burası yine kitapların yeri olmalı…
Öyle bir iç döküş olsun istedim…