Bir Jack London klasiğini tamamlamış bulunmaktayım. Doğayla iç içe bir kitap. Bir köpeğin gözünden dünyayı görüyorsunuz. Zorluklarıyla, bağlılıklarıyla, iç güdüleriyle. Hayvanlara bakarken gözlerinin arkasındaki manayı keşfetmeye çalışıyorsunuz. Aslında insanlardan çok da farklı olmadığını hissediyorsunuz. Ormanın esintisi, yağmurun şırıltısı, göğün gürültüsü tüylerinizi ürpertiyor.
Bir de bakmışsınız, kitap bitmiş.
Gece; ne kadar karanlık ve sessizsin..
Öyle kaplıyorsun ki evleri, yolları, denizleri.
Hem o kadar aydınlık ve seslisin ki;
Çılgınca coşturuyorsun bizleri.
Taş Yazı
Gülüş bir yanaşımdır bir öbür kişiye
Birden iki kişiyi döndürür bi kişiye
Anılarından kale yapıp sığınsa bile
Yetmez yalnız başına bir ömür bir kişiye.