Çok severek ve beğenerek okumadım kitabı açıkçası..
Sebeplerini maddeleştirecek olursak;
Birincisi tarihi bir roman olmasına rağmen, kitapta verilen tarihi bilgiler beni hiç tatmin etmedi.
İkincisi yazım yanlışları olan ve edebi açıdan okura pek bi katkısı olmayan bir kitaptı..
Üçüncüsü karakterler çok keskin ve netti, buna rağmen bazı karakterler ( Latife ve Selim gibi) bir anda çok büyük dönüşüm yaşadı ve bu dönüşüm bir anda nasıl oldu anlayamadım ve bu yüzden hiç gerçekçi gelmedi.
Dördüncüsü Ülkü ve Selim aşkı, aşk betimlemeleri beni hiç sarmadı, gerçek bir aşkın tadını vermedi..
Beşincisi olay döngüsü, olayların sıralaması ve karakterlerin sonu yavan kaldı..
Böyle işte okudum bitti, sevemedim gitti..
Popüler her roman, her açıdan iyi olacak diye bir kural yok tabiki, illa ki sevenler ve beğenenler de vardır ama ben severek okumadım. Okunmak için okunabilir onun dışında zaman kaybı..
Gör BeniAkilah Azra Kohen · Everest Yayınları · 202019,3bin okunma
Kalbini duymayan, kalbinin bir sesi olduğunu bile bilmeyen milyonlarcasının arasında kalple konuşabilmek ne büyük bir ayrıcalıktı. Kendini bilmek kalbini duyabilmekle başlardı.