Betül Yurtman

7/10
·280 syf.··
Beğendi
·
2022 5. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 19 Mart 2022 00:00
Kitabı çok beğendim ve faydalı buldum. 5 saniye kuralının ortaya çıkışını, ertelemeye son verme, kaygı tedavisi, özgüveni geliştirmede nasıl kullanılacağı anlatılıyor. Kitapla ilgili bana göre tek olumsuz şey yöntemi kullanan insanların mesajlarına çok fazla yer vermiş olması. Her 2 sayfada bir "5 saniye kuralını şu alanda kullanım, müthiş işe yarıyor" şeklinde farklı farklı insanların yorumu var, bu beni bunalttı.
Kişisel Gelişim
5 Saniye KuralıMel Robbins · Epsilon Yayınevi · 2022180 okunma
Betül Yurtman
52.sayfadayım ve şimdiden bu durumdan bunaldım😅 Devamının da bu şekilde ilerliyor olması üzücü oldu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir kadına, zamanında, iş işten geçmeden iyi davranmayı bilmek lazım. Orhan Pamuk
Betül Yurtman
Çok güzel bir sözmüş💕
Ay Bahçesi- Kristin Hannah (bol sövmeli)
1/10
·384 syf.·
2020 62. kitabı
Nereden başlasam bilmiyorum. Hakkında söyleyeceğim o kadar olumsuz şey var ki... Aslında incelemeye bile değmez biliyor musunuz? Ama böyle şeyler okuyunca dayanamıyorum sövmem lazım yoksa rahatlayamam. Zaten şu sıralar tek eğlencem bu:D Şimdi konusundan biraz bahsederek başlamak istiyorum. Ian diye bir doktor karakterimiz var (böyle doktor olmaz olsun) ve yaşadıklarından ötürü(saçmalık) doktorluğu bırakmış, insanlara dokunamıyor falan. Bir gün bir adam bunun evine yaralı bir kadın getiriyor, Ian kadını iyileştiriyor ve diyor ki "senin adın Selena olsun." Evet, yanlış anlamadınız, ad koyuyor sebepsizce. Daha sonra bu kadın uyanıyor ve uyandığında ev halkı kadının beyninin hasar aldığını fark ediyor. Öyle bir hasar ki bu, kadın acı hissini, temel ihtiyaçlarını karşılamayı bile bilmiyor bu haliyle. Sonra da Ian diyor ki "Aman tanrım ne kadar da saf ve masum bi şey buu, çok da güzel, hemen aşık olmalı ve ona dokunmalıyım..." ve sonra birbirlerine 'âşık oluyorlar'. Eveett, kitap bu :) Sevgili Kristin Hanım, siz bu kitabı sarhoşken mi yazdınız? Ne bu, ne? Ben ne okudum anlamadım ki, nasıl bir saçmalık bu? Ben ilk defa Gece yolu'nu okumuştum Kristin Hannah'dan ve çok sevmiştim. Sonra hangi kitabını okusam boş çıktı, hiçbirini sevemedim ama bu kadar saçmasını da okumamıştım. İyi ki bir çerezlik bir şey okuyayım dedim, neden bu kitabı seçtiysem... Yazarın âşk dediği şey istisnasız her kitabında olduğu gibi tensel bir şeyi aşamamıştı. Karakterler aşırı berbattı. Ya allah aşkına artık "saf ve masum" kadın karakterler yaratmayın, nasıl bir saçmalık bu delirdiniz mi siz... Saflık=salaklık. Bu kadar basit işte. Yapmayın lütfen şöyle şeyler... Başka kitaplar okuyun çerezlik olarak, bunu değil. Diğer kitaplarınızda iyi okumalarınız olsun:)
Ay BahçesiKristin Hannah · Pegasus Yayınları · 20151,039 okunma
Betül Yurtman isimli okura yanıt verildi
Betül Yurtman
Süper :) Rica ederimm umarım :)
Ay Bahçesi- Kristin Hannah (bol sövmeli)
1/10
·384 syf.·
2020 62. kitabı
Nereden başlasam bilmiyorum. Hakkında söyleyeceğim o kadar olumsuz şey var ki... Aslında incelemeye bile değmez biliyor musunuz? Ama böyle şeyler okuyunca dayanamıyorum sövmem lazım yoksa rahatlayamam. Zaten şu sıralar tek eğlencem bu:D Şimdi konusundan biraz bahsederek başlamak istiyorum. Ian diye bir doktor karakterimiz var (böyle doktor olmaz olsun) ve yaşadıklarından ötürü(saçmalık) doktorluğu bırakmış, insanlara dokunamıyor falan. Bir gün bir adam bunun evine yaralı bir kadın getiriyor, Ian kadını iyileştiriyor ve diyor ki "senin adın Selena olsun." Evet, yanlış anlamadınız, ad koyuyor sebepsizce. Daha sonra bu kadın uyanıyor ve uyandığında ev halkı kadının beyninin hasar aldığını fark ediyor. Öyle bir hasar ki bu, kadın acı hissini, temel ihtiyaçlarını karşılamayı bile bilmiyor bu haliyle. Sonra da Ian diyor ki "Aman tanrım ne kadar da saf ve masum bi şey buu, çok da güzel, hemen aşık olmalı ve ona dokunmalıyım..." ve sonra birbirlerine 'âşık oluyorlar'. Eveett, kitap bu :) Sevgili Kristin Hanım, siz bu kitabı sarhoşken mi yazdınız? Ne bu, ne? Ben ne okudum anlamadım ki, nasıl bir saçmalık bu? Ben ilk defa Gece yolu'nu okumuştum Kristin Hannah'dan ve çok sevmiştim. Sonra hangi kitabını okusam boş çıktı, hiçbirini sevemedim ama bu kadar saçmasını da okumamıştım. İyi ki bir çerezlik bir şey okuyayım dedim, neden bu kitabı seçtiysem... Yazarın âşk dediği şey istisnasız her kitabında olduğu gibi tensel bir şeyi aşamamıştı. Karakterler aşırı berbattı. Ya allah aşkına artık "saf ve masum" kadın karakterler yaratmayın, nasıl bir saçmalık bu delirdiniz mi siz... Saflık=salaklık. Bu kadar basit işte. Yapmayın lütfen şöyle şeyler... Başka kitaplar okuyun çerezlik olarak, bunu değil. Diğer kitaplarınızda iyi okumalarınız olsun:)
Ay BahçesiKristin Hannah · Pegasus Yayınları · 20151,039 okunma
Betül Yurtman isimli okura yanıt verildi
Betül Yurtman
Bence bir şans verin, gerçekten çok etkileyici bir kitaptı. Tabi başları biraz yavaş ilerliyor ama sabrederseniz kalbinizde yer edebilecek bir kitap🤍 Ben de Kristin Hannah'ın birçok kitabını okudum ve kalbimde yer edinenler Gece Yolu ve Kış Bahçesi oldu. O yüzden sizin de seveceğinizi düşünüyorum. Tabii ben diğer kitapları da sevmiştim ve Kristin Hannah en sevdiğim yazar, bunu da öylesine belirtmek istedim, sevgiler.
Ay Bahçesi- Kristin Hannah (bol sövmeli)
1/10
·384 syf.·
2020 62. kitabı
Nereden başlasam bilmiyorum. Hakkında söyleyeceğim o kadar olumsuz şey var ki... Aslında incelemeye bile değmez biliyor musunuz? Ama böyle şeyler okuyunca dayanamıyorum sövmem lazım yoksa rahatlayamam. Zaten şu sıralar tek eğlencem bu:D Şimdi konusundan biraz bahsederek başlamak istiyorum. Ian diye bir doktor karakterimiz var (böyle doktor olmaz olsun) ve yaşadıklarından ötürü(saçmalık) doktorluğu bırakmış, insanlara dokunamıyor falan. Bir gün bir adam bunun evine yaralı bir kadın getiriyor, Ian kadını iyileştiriyor ve diyor ki "senin adın Selena olsun." Evet, yanlış anlamadınız, ad koyuyor sebepsizce. Daha sonra bu kadın uyanıyor ve uyandığında ev halkı kadının beyninin hasar aldığını fark ediyor. Öyle bir hasar ki bu, kadın acı hissini, temel ihtiyaçlarını karşılamayı bile bilmiyor bu haliyle. Sonra da Ian diyor ki "Aman tanrım ne kadar da saf ve masum bi şey buu, çok da güzel, hemen aşık olmalı ve ona dokunmalıyım..." ve sonra birbirlerine 'âşık oluyorlar'. Eveett, kitap bu :) Sevgili Kristin Hanım, siz bu kitabı sarhoşken mi yazdınız? Ne bu, ne? Ben ne okudum anlamadım ki, nasıl bir saçmalık bu? Ben ilk defa Gece yolu'nu okumuştum Kristin Hannah'dan ve çok sevmiştim. Sonra hangi kitabını okusam boş çıktı, hiçbirini sevemedim ama bu kadar saçmasını da okumamıştım. İyi ki bir çerezlik bir şey okuyayım dedim, neden bu kitabı seçtiysem... Yazarın âşk dediği şey istisnasız her kitabında olduğu gibi tensel bir şeyi aşamamıştı. Karakterler aşırı berbattı. Ya allah aşkına artık "saf ve masum" kadın karakterler yaratmayın, nasıl bir saçmalık bu delirdiniz mi siz... Saflık=salaklık. Bu kadar basit işte. Yapmayın lütfen şöyle şeyler... Başka kitaplar okuyun çerezlik olarak, bunu değil. Diğer kitaplarınızda iyi okumalarınız olsun:)
Ay BahçesiKristin Hannah · Pegasus Yayınları · 20151,039 okunma
Betül Yurtman
Yazarın Kış Bahçesi kitabını okudunuz mu?