Kötü durumlar kaçınılmazsa zaten kötü şeyler olacak demektir, o halde kimsenin kaybedecek bir şeyi de yok demektir. Ama iyilik bir biçimde mümkünse onu ortaya çıkarmak için elimizden gelen her şeyi yapmamız gerekir.
“İnsan için en iyisi, senin kavrayışının tamamıyla ötesindedir. Doğmamış olmak, olmamak, hiç olmaktır. Ama insan için en iyi ikinci şey de belli, erkenden ölmek.”