Merakla okumaya başladığım kitabı 'şimdi ben ne okudum' diyerek bitirdim. Sürekli tekrarlanan hayatların neden ve nasıl olduğuna dair bir cevabının kitabın sonunda da olsa okuyucunun kafasında belirmesi lazımdı fakat olmadı. Ben o cevabı bulamadım. Gereksiz ayrıntılar ve konudan sapmalarla, yer yer sıkılarak ve artık bu konu bir yere bağlansın diyerek okudum. Belki aynı konuyu bir başka yazar ele almış olsaydı sonuç farklı olabilirdi gibi geliyor bana. Çünkü konudan ziyade onu işleyişte bir sıkıntı vardı bana göre. Sonuç olarak okumayıp aklımda kalacağına okuyup da sevemediğim kitaplar arasında yer alsın düşüncesinde olduğum için bu kitabı okuduğuma pişman değilim :-)
Sil BaştanKen Grimwood · Koridor Yayıncılık · 20108,4bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...
Hatırlayan zihin uyanıktır
Ruhu bilirler
Her şeyden bihaber olanlara göreyse karanlık bir gecedir o:
Bihaber olanlar kendi hayatlarında uyanıktır
Onu günışığı sanarlar
Geleceği görenler içinse karanlıktır o.