Betül

Betül
@bettuu
"Bir bütündüm ben ve her şey doğal,karmakarışık ve anlamsızdı gözümde;her şeyi gördüğümü sanıyordum,oysa gördüğüm bir kabuktu yalnızca.Eğer bir gün kendinin yarısı olabilirsen,ki bunu bütün gönlümle dilerim,bütünlüğü olan beyinlerin sıradan zekasını aşan şeyleri anlayacaksın.Kendi yarını ve dünyanın yarısını yitirmiş olacaksın,ama geride kalan o yarı,bin kez daha derin, daha değerli olacak.Hatta her şeyin sana benzer şekilde ikiye bölünüp parçalanmasını isteyeceksin,çünkü güzellik,bilgelik ve adalet parçalardan oluşan şeyde vardır."
Sayfa 23
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsanın kendi benliğine sahip çıkması nedir,bilir misin...?Stoacılık derler buna:Hayata bitip tükenmeyen bir merakla bakmaktır.Yüreklerinde bu merakı taşıyanlara acı veren nedir,bilir misin?Uykunun zorunluluğu."
Sayfa 131
"Bir de sessizce ölenler var.Henüz hayattayken ölenler."
Sayfa 127
"Gelecek kafalarımızın içinde.Geleceği yaratmalıyız."
Sayfa 70

Betül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·109 syf.·
4 günde okudu
·
2022 5. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma