beyaban

beyaban
@beyaban_
"Hiçbir şey" diyen bir cümlenin ortasına terk edilmiş bir kelimeyim.

beyaban

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
2021 39. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 51,4bin okunma
Reklam
Ah Felice, ben senin yokluğuna mıhlandım, haricimde dönüyor dönüyorsa dünya. Birhan Keskin
Edebiyat
Gördüğüm, görebildiğim her şey bana aittir. Ne kadar uzağı görebiliyorsam, o kadar çoğuna sahibim. Yalnız değilim. Dünya bana ait; benim için ve benimle var.
Edebiyat