Bir yerlerde bu görevi ifa etmeyince tam tahayyül edemiyor insan ama yöneticilik çok zor bir vazife. Dikkat etmezsen duyguların bile manipüle edilebilir. İşine geliyorsa üzüleceksin, işine geliyorsa kızacaksın, işine geliyorsa sevineceksin... Stratejik davranmak eyleminin en sert ve acımasız hâlleriyle göründüğü alanlardan biri olabilir yöneticilik.
Yöneticiler yalnızdır; kimse sana ne yapacağını söylemez, yapacağın en ufak bir hata bile otoriteni ciddi bir şekilde sarsabilir, ekibin senin arkandan konuşabilir, birbirleriyle sosyalleşebilirler ama sen ekibinin arkasından konuşamazsın, onlarla fazla samimi olamazsın, en sevdiklerine karşı bile belirli bir mesafeyi koymak zorundasın, birine bir derdini anlatman bile karakter zayıflığı ve otorite eksikliği olarak algılanabilir vs. vs. Lider ruhlu yöneticiler ekiplerine ilham olurken bu dengeleri çok iyi kurarlar.