Evlilikte tek bir kriter belirleme hakkınız olsa bu ne olurdu? Ağırbaşlılık/olgunluk ama tanımlar çok göreceli olacağı için buna kafa dengilik desek daha doğru olur. Kızlarda en az gördüğüm özelliklerden biri. Çok "genç kız" gibi davranıyorlar: Sürekli gezip tozayım, eğleneyim, gösteriş yapayım, düğünlerde ve diğer toplu eğlencelerde göbek atıp namahrem erkeklere cilve yapayım, aklımı kullanmayarak siyaset, futbol ve uydurma din fanatizmim olsun, özgürlük adı altında kimseyi dinlemeyeyim, başıboş takılayım, tribimi atayım, sorumluluk almayayım, her nazımı çeksinler, üstüne kedi gibi sevileyim modundalar.
Yaşları gereği bunun ne sakıncası var diyebilirsiniz, kendileri gibi bir erkek istemelerinde hiçbir sakınca yok elbette ama bunlar benim hayalimdeki kız tipinin neredeye taban tabana zıttı. Kendim iyiliklerle dolu anlamlı, asil, zarif ve olgun bir yaşam sürmeyi hayal ettiğim ve bu yönde çaba sarf ettiğim için abartılı bir tabir olacak ama bu hayalin kraliçesini, o kraliçe tacını takabilecek ve onun ağırlığını kaldırabilecek birini arıyorum nasip olursa. Böyle birine layık olabilmek için de az önce de dediğim gibi kusurlarımı düzeltmeye ve kendimi daha da geliştirmeye devam ediyorum. Allah dileyen herkese hayırlı eşler nasip etsin.