Hayata karşı öz güvenli olacaksın, iş bitirici olacaksın, tuttuğunu koparacaksın, kafaya takıp inat edeceksin, bulunduğun durumdan memnun olmayıp sürekli gelişmeye ve yapman gerekene odaklanacaksın, abuk sabuk şeyleri kafaya takmayacak ve hatta gülüp geçecek kadar kibirli olacaksın, içerisinde bulunduğun vaziyetin imkân ve şeraitini düşünmeyerek el alemin veya diğer dışsal gelişmelerin altında ezilmeyip, sinmeyip onlara adapte olarak onlarla bir ahenk içerisinde dans edip hayatına hükmedeceksin, sadece yaptıklarınla değil, yapmadıklarınla ve tercih etmediklerinle de anlamsal değer üreteceksin...
Yaşamın doruklarında düşük oksijen seviyesinde çok yorulacaksın ama bundan şikâyet etme çünkü ait olduğun ve olman gereken yer tam olarak orası...