...bir şeyler yapmaya, tutunmaya belki, ya da, ya da sadede tutunmaya çalışıyorduk onların arasında. Olmuyordu. Anlamsız olmak dışında başka bir anlamı kalmayana kadar devam ediyordu hayat.
Şimdi fark ediyorum da... Yıllar sonra mutlulukla ilişkilendirdiğim çoğu gün, aslında yaşadığım sırada farkında bile olmadığım, fazlasıyla sıradan anlardan oluşuyormuş.
Derrida'ya göre anlam ilişkiler sayesinde mevcuttur; örneğin sert, yumuşak var olduğu için vardır: Şeylerin ne olduğunu biliyoruz çünkü ne olmadıklarını biliyoruz ve anlamlar zamanla değişir.