Çevirmeni çok sevdiğim için merak edip başladım, henüz aman aman bir bölüme gelmedim, konuları birbiriyle bağdaştırmaya , nereye ulaşacağını görmeye çalışıyorum. Ebedi Ev
Bu kitabı okurken o kadar acı çektim ki... Çok güzeldi, her sayfasında kendimden parçalar buldum, her cümlesinde eleştirileri kendime doğrulttum. Ölüm ise en ağır konuydu. Nermin YıldırımDokunmadan