beyza

beyza
@beyzaa___
mürekkebim bitti.
Birisini çok çok seversek, onun için en kıymetli şeyimizi verirsek, ondan bize bir kötülük gelmeyeceğini biliriz.
Sayfa 46 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Ona bakarken, çok tanıdık birini görüyormuşum, onu biliyormuşum duygusuydu bu. Bana benziyordu.
Sayfa 23 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum.
Sayfa 11 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat

beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
8 günde okudu
·
2021 9. kitabı
Şu ötelerde usul usul ağaran ev benim evim mi? Ya pencerenin önünde oturan kadın... annem mi?
Sayfa 208 - iş bankası yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam