beyza

beyza
@beyzaa___
mürekkebim bitti.
Neden?
Neden duruyor burada şu yangından çıkmış analar, buradaki insanlar niçin yoksul? Şu yavru neden yoksul, bozkırın kuraklığının nedeni ne? Niye bu adamlar hemen sarmaş dolaş olup öpüşmüyor, neşeli şarkılar söylemiyorlar, neden kara bahtları yüzlerine de vurmuş?
Sayfa 674 - Türkiye iş bankası·Kitabı okudu
Anket
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
1 saatte okudu
·
2021 1. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Sırf insanların yokluğunu çektiği için kendini ölümün kollarına bırakmıştı aslında
Sayfa 46 - Türkiye iş bankası·Kitabı okudu
Edebiyat
Evde bir ölü var farkında değil misiniz?
Sayfa 36 - Türkiye iş bankası·Kitabı okudu
Anket
Ama akşamları da ne hüzünlüydü burada havanın kararmasından her şeyin kaybolmasından ışığın sönmesinden başka bir şey değildi. Paris’te bütün eğlencelerin henüz başlangıcı olan akşam bir sondu burada
Sayfa 9 - Türkiye iş bankası kültür yayınlar·Kitabı okudu
1000Kitap