Kitabı anathema eşliğinde dinlemek çok güzeldi,duyguları daha derinden hissedebildim. Bir annenin fiziksel engelli bir çocuğa A harfini yazdırmasıyla başlayan öyküde başarılı bir yazarın yapıtı olarak noktayı koyduğu eser.
George'un sinirlendiğinde ki sözleri acaba bu sondan sonra gerçekleşecek mi yoksa geriye sadece o insanla bir sürü hayaller kurulan pişmanlıklar mı kaldı?