"Her zaman kapılmıyordum bu duyguya elbette, acı ne kadar büyük olursa olsun, insan bir şekilde kanıksıyor, unutuyor.Kendime şaşarak ben de yaptım bunu.Hiç unutmam, unutamam dememe rağmen ağır ağır silindi bazı hatıralar, bazı yüzler, bazı gülüşler..."