" Zezé , ağlıyorsun..."
" Geçer. Nasılsa ben , senin gibi bir kral değilim. İşte yaramazın tekiyim. Çok kötü bir çocuğum, evet ; çok kötü bir çocuk... Başka bir şey değil."
" Feryadımı artık boğarak , cesedini tuttum
Bin parça edip şiirime gömdüm de bıraktım.
Seller gibi vadiyi iniltim sarackken,
Hiç çağlamadan , gizli inen yaş gibi aktım. "