Kişilerarası ilişkilerini rekabet olarak düşünüyor, başkalarının mutluluğunu da “Yenildim” diye algılıyorsun. Başkalarının mutluluğunu kutlayamamanın nedeni bu. Ama rekabet durumundan kurtulduğunda, birisine karşı galip gelme ihtiyacı ortadan kalkar.