“Bülent’in söylediği gibi insan Türk olduğunu Türkiye’de iken anlamıyor ve kendisini diğer insanlar gibi hissediyordu.Farklılıkları, birey özellikleri olan bir insan.Ancak yurtdışına çıktığı zaman anlıyordu ki Batı’nın gözünde iyi Türk-kötü Türk ayrımı bile yoktur, sadece Türk vardır.Öylesine baskın bir damgadır ki bu, bütün kişisel özelliklerinin üstüne çıkar, onları boğar, kişiliğini öldürür.”