Beyza iyibil

Beyza iyibil
@beyzaybl
İnsanların hüznü en çok gözlerinin içindedir.
Reklam
Ah bu yaralar… Kaderimizi de o evlerde aldığımız bu yaralar yazmıyor mu?
Gitmeye geldiğimiz dünyada hiçbir şey yapamıyorsak bile hiç olmazsa kalmayacak gibi yaşasak biraz insan olurduk belki.
Dünyanın en kısa, en saçma, en lüzumsuz masalı bu. Bir varmış bir yokmuş, “ben”ler bir imza atmış bedeli ödemek “biz”e düşmüş.
Fakat ne mümkün! Herkes bir başkasının sağırı. Herkes kendisine benzemeyenin körü. Herkes kendisinin “kendim” derken içini doldurduğu her şey kadar budalası.
Reklam