Beyza iyibil

Beyza iyibil
@beyzaybl
Öyle bir sabahın var ki Yedi güneş su dökemez ellerine Yedi deniz, yedi orman, yedi rüzgar…
Sayfa 19·Kitabı okuyor
Reklam
“Yazmak iyidir, ama düşünmek daha iyi; akıllılık iyidir, ama sabretmek daha iyi. “
''Ve son olarak hastalığın sevgisizlikten, şifanın ise her zaman sevgiden, şefkatten geldiğini çok daha iyi biliyorum.''
İnsanın içi karanlık olunca en pırıltılı ışıklar bile o karanlığı aydınlatamıyor.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Hayattan ve insanlardan ne kadar çok şey beklersek hayal kırıklıklarımız da o kadar çok ve derin oluyor.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Reklam