“Öyleyse Tanrı’nın olmadığını mı düşünüyorsunuz?”
“Hayır,büyük olasılıkla bir tane var.”
“Öyleyse niye?”
Vahşi’nin sözünü kesti.”Fakat farklı insanlara farklı gösteriyor kendini.Modernlik öncesi çağlarda kendini,bu kitaplarda tarif edilen biçimde gösteriyordu.Şimdi ise..”
“Şimdi nasıl gösteriyor kendini? dedi Vahşi.
“Kendini yokluk şeklinde gösteriyor;sanki hiç yokmuş gibi.”
Kızgın bir sesle konuşan Vahşi’”Eğer Tanrı’yı biliyorsanız niye onlara anlatmıyorsunuz?”diye sordu.”Tanrı hakkındaki bu kitapları niye vermiyorsunuz insanlara?”
“Onlara Othello’yu neden vermiyorsak bunları da aynı nedenle vermiyoruz;eskiler de ondan,yüzlerce yıl öncesinin Tanrısını anlatıyorlar.Şimdinin Tanrısı değil.”