"Otuz üç sene millet ve devletim için memleketimin selâmeti için çalıştım.Elimden geldiği kadar hizmet ettim.Hakimim Allah ve beni muhakeme edecek de Resûllahtır.Bu memleketi nasıl bulduysa öyle teslim ediyorum.Hiç kimseye bir karış toprak vermedim.Hizmetimi ancak Cenab-ı Hakkım takdirine bırakıyorum.Ne çare ki düşmanlarım bütün hizmetime kara bir çarşaf çekmek istediler ve muvaffak da oldular"