Şu satırları yazarken bile aylak adamın bundan sonraki hayatında neler yapacağını merak ederek yazıyorum . Ilk 50 sayfasında "ya yazar ne demek istemiş, bu kitap neyden bahsediyor, neden hiç bir şey anlamıyorum?" gibi dusuncelere kapılabiliyorsunuz. Ama sakın bırakmayın o 50 sayfadan sonra aylak adamın ruhuna girip kitabı anlamaya başlıyorsunuz. Bazı cümlelerinin üzerinde çok düşündüğüm, ince nüanslar olan farklı bir kitap. Postmodernizmin güzel eserlerinden biri.