Zweig, son senelerde hepimizin kitapliginda daha fazla yer etmeye baslayan cok basarili bir hikaye yazari bence. Adinin bu denli duyulmasinin belki de en buyuk unsuru İs Bankasi yayinlarinin kitaplarini guzel bir ceviri ile bize yeniden sunmasi. Kisa ancak yogun oykulerden biriydi bu kitap da. Bir oturusta bitirebildigim icin mutluyum, karantinada guzel giden kitaplardan biriydi.