📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2021 yılı maalesef benim için kitap okuma bakımından oldukça verimsiz geçti. Bazı sınavlarımın oluşunu ve birtakım çalışmalarla uğraşmamı her ne kadar bahane olarak ileri sürsem de bunlar kitapsız geçirilen zaman için sebep olamaz. Yine de kendime acımasız davranmak istemem, açıkçası kitap okumasam da kendimi okuduğum değişik bir yıl oldu, bu da biraz felsefi kaçsa da durum benim için tam olarak böyle.
Umarım 2022 yılında bu okuma eksikliğimi telâfi edip tekrar kitapların güzel dünyasına giriş yapabilirim.
Herkese sevgiler, iyi okumalar
"Doğduğunu herhalde annesinden başka kimse fark etmemiştir; yaşadığını da pek az kimse bilir; fakat ölümünü kimse fark etmeyecek, öldüğüne kimse sevinmeyecek, kimse acımayacaktır."