Sadece Tanrı’ya inandığım anlarda yaşamış olduğumu hatırladım. Bu, geçmişte nasılsa, bugün de öyleydi. Yaşamak için Tanrı’nın varlığının farkında olmaya ihtiyaç duyuyordum. Onu unutmaya ya da onu inkar etmeye göreyim; ölüyordum.
daha fazla dayanamayacağım. Yemek yerken aklıma geldi aç ve yalnız oldukları. Gırtlağım daraldı lokma ağzımda büyüdü mü yoksa rahat rahat tadarak yiyebiliyor muyum. Neyse ki bu kadarı oldu hatırlıyorum aç ve yalnız olduklarını.
Ve gün
Dönmez sanırlar
Gün döner
Mağrurlar ağlar
Köleler mallar
Gamlar gussalar
Öyle zaman ki Sen o çukurda çıplak Bir beze sarılmış
Ve yalnızsın
Tut ki hayatta
Meclisten meclise sözün geçen padişahtın