Sayın 1000Kitap yetkilileri, bu uygulamada en sevmediğim şey sürekli reklamların çok çıkıyor olması (artık kendi profilimde bile çıkıyor) ve 1000 okur puanı toplamak çok zor. Artık giresim gelmiyor uygulamaya. Umarım gelen tepkileri umursarsınızda bi eylem alırsınız. 1000Kitap