"Çocukluğumdan beri yaşamın, birbirine benzeyen iki boşluk arasında, doğumdan sonraki karanlıkla ölümden sonraki
karanlık arasındaki bir kıvılcım olduğuna inanmışımdır."
Harika bir felsefi şölen. Yıllardır felsefeye olan ilgim bu kurmaca kitap ile çok tatmin oldu. Ben gerçek olarak zihnime kazımak istiyorum çünkü kusursuz. Yoğun bir araştırma sonucu zaten ortaya böylesine güzel bir eser çıkabilirdi. Breuf ve Nietzsche'nin bir noktada buluşmaları benim içim nefes kesici bir deneyim oldu. Kesinlikle felsefeye ilginiz varsa okuyun, okutturun.
(Spoiler olabilir)
Hipnoz bölümünde kendimden geçtiğimi itiraf etmeliyim. Öyle beklemiyor Freud'tan bu kitap için ümidi kesmiştim. Freud yine yaptın yapacağını :)