Kitabın resmen kokusu var. Okurken anlatılan kokular burnunuza geliyor. Bilmediklerinizi de var olanlara eşleştiriyorsunuz. Güzel bir deneyimdi. Kitapta en sevdiğim şey de olayların sonuç kısmının çok uzun sürerek anlatılmamasıydı. Genel olay olayların nedenleri daha ön plandaydı. Bu bende bazı yerlerde şok etkisi yarattı. Kapakta denildiği gibi bir katilin hikayesi ama öyle kan gövdeyi götürmüyor öldür yine öldür gibi bir akış yok. Güzel kokular gibi sade, temiz bir şekilde gerçekleşiyor olaylar. Konudan bağımsız olarak kitap kapağının tasarımına bayıldım. Farklı bir deneyim isteyenler için okunması gereken kitaplar listesinize eklemenizi öneririm.