Benim bir kitapta gözlerimi dolduran anlatılan acılı bir olay değilmiş. Benim gözlerimi dolduran yaşanılan bütün bir ömrün kaleme dökülmesiymiş. Yer yer güldüm, yer yer kızdım, yer yer hüzünlendim. Kitabın son sözü ise beni ağlattı. Kitabı okuduğum bu süre boyunca Mina Urgan benim en yakın dostum oldu. Kitap bitince de en yakın dostumun artık bu hayatta olmadığı gerçeğiyle yüzleştim. Dopdolu, aydın, dobra , didaktik harika bir kadın. İyiki böyle bir kitap bıraktın bizlere. Gençlerin sizin neslinizden öğreneceği çok şey var. İnanılmaz keyifli bir kitap.
"Yaşamım boyunca birçok yanılgıya düştüm.Bana çok acı çektiren yanlış işler yaptım. Hiçbirinden pişman değilim ; çünkü yapılması gereken yanlışlardı bunlar."