Deborah ve diğer insanlar arasındaki duvarı hissedebilirseniz eger kitap bittiğinde başka şeyler de hissedebilirsiniz. Cok akıcı değildi ama cümleleri çok güzeldi.
Selim karakterinde olan ve kendinizde bulacağınız her duygu, düşünce, hayal, hayalkırıklığı, cümle size bat dünya bat dedirtecek... Hepimiz biraz selim ışığız belki daha fazla bat be dünya