İnsanlar sevgiye açlar; mutlu ya da mutsuz biten sayısız aşk hikayesi izler, yüzlerce saçma aşk şarkısı dinlerler. Buna rağmen pek azı sevgiye ilişkin bir şeyler öğrenmenin gerekli olduğunu düşünür.
Ne yazık ki yazarımızın daha önce okuduğum eseri ile (Ben Kirke) uzaktan yakından alakası olmayan bir öyküydü. Oldukça kısa ve ne yazık ki okuru içine alan cinsten değildi. Akıcı olduğunu söyleyebilirim ama bu akıcılıktan haliyle daha derinleşecek bir hikaye bekliyorsunuz ama ne yazık ki bunu sağlayamadı kitap. Bir anda sonu geldi. En beğendiğim kısım kitabın illüstrasyonları oldu. Madeline MillerGalateia