“2 ay ömrümüzün kaldığını bilsek şu andan daha iyi yaşarız değil mi? O zaman şimdi neden başlamıyoruz... ? 2 ay ömrümüzün olduğu ne mâlûm... 🌻🌿Her gün hatalarınızı, başarılarınızı, çalışmalarınızı, amaçlarınızı, sonuçlarınızı gözden geçiriniz ve kendinizi kontrol ediniz, muhâsebe ediniz...💫”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ee hayat bu kadarmıydı canımızın yandığını bilip ama göstermemek için gülümseyelim değil mi. Sırtını ne duvara nede başka bir yere yaslamayacaksın vereceksin toprağa uzanacakasın yıldızları seyereteceksin ölene dek. Yıldızları keşke alıp sakalaya bilsek..
Birisi herhangi bir şey hakkında konuşuyorsa, onu bilmiyordur. Çünkü bilen konuşmaz, susar. Burada her ne yazıyorsak, bilmediğimizden. Bilsek yazamazdık. Bilsek konuşamazdık. Bilsek nefes alamazdık, dolayısıyla susalım.
Sonra anladım ki aşk sabaha kadar konuşup sevdiğini söylemek değilmiş , aslında aşk soğuyamamak , vazgeçememek … olmayacağını ne kadar bilsek de oldurmaya çalışmak , en ağır lafları bile affetmekmiş AŞK.
Zaaf
Kaybedecek çok şeyimiz var. Bizi seven ve değer veren insanlar, üzerinde emek harcadığımız projelerimiz... bizim hayatımız değerli efendim! Trafikte gereksiz hız yapan kendi hayatını ve başkasının hayatını tehlikeye sokan insanlar beni düşündürür. Hele sudan sebeplerle tartışma çıkaran insanlar bunu neden yapar? Çoğunun kaybedecek bir şeyi yoktur bunu bile isteye yapar. Senin var efendim! Uzak dur. Onun ağlayanı yoktur senin var. Senin kaybedecek çok şeyin var. Bu bir gurur meselesi değil. Bu bir sorumluluk. Tek bir biletin var. Harcamamalısın. Bu yazı, zaaf kelimesinin sözlükteki anlamına bakılarak yazıldı. Arada bir anlamını bilsek de ihtar almak için sözlüğe bakmak şart oluyor. Zaaf - Ah Ben Öleyim Yollarına open.spotify.com/track/1xVLRgRdo...
Duygu ve Düşünce