“2 ay ömrümüzün kaldığını bilsek şu andan daha iyi yaşarız değil mi?
O zaman şimdi neden başlamıyoruz... ?
2 ay ömrümüzün olduğu ne mâlûm...
🌻🌿Her gün hatalarınızı, başarılarınızı, çalışmalarınızı, amaçlarınızı, sonuçlarınızı gözden geçiriniz ve kendinizi kontrol ediniz, muhâsebe ediniz...💫”