Düşünüyorum da, hepimizin hayatı bir roman. Gelecekte ne yaşayacağımızı önceden çok merak etsek de, hayaller kursak da bilemiyoruz. Bilsek nasıl olurdu acaba, aynı filmi tekrar izlemek gibi olmaz mıydı, işin heyecanı da tadı da kaçmaz mıydı?
Genel olarak dostluk diye bir şey var mı bilsek iyi olurdu. Hayatlarının bir döneminde belli konularda aynı şeyleri düşünen, benzer zevkleri, benzer ihtiyaçları olan iki insanın karşılaştıklarında yaşadıkları tesadüf sevincini kastetmiyorum. Bunların hiçbiri dostluk değil. Bazen bunun hayat hayattaki en güçlü bağ ve o nedenle bu kadar nadir olduğunu bile düşünüyorum. Peki temelinde ne var duygudaşlık mı? Kof, bayat bir kelime bu…
…
Dostluk bana göre bir anne tarafından doğurmuş canlılar arasında olabilecek en asil ilişki .
Düşünüyorum da, hepimizin hayatı bir roman. Gelecekte ne yaşayacağımızı önceden merak etsek de, hayaller kursak da bilemiyoruz. Bilsek nasıl olurdu acaba? Aynı filmi tekrar izlemek gibi olmaz mıydı? İşin heyecanı da, tadı da kaçmaz mıydı?
Sorsak,bilsek, anlasak kanaatimizin değişeceği ihtimale olumsuz önyargıyla yaklaşmaktır suizan.Bu da insanın sevgisizliğini arttırır,kalbini soldurur,kurutur.
Galiba sahiden de her şeyin çoğu zarar. Günlerin bile. Daha az yaşasak ve bunu en başından bilsek, daha mutlu oluruz belki. Peki ama ideal ömür ne kadar?