BintiAli

BintiAli
@bintiali_
ig/@bintiali_
Okuma becerimi kaybedeceğimden korkana kadar, okumayı hiç sevmedim. İnsan nefes alıp vermeyi sevmez ki.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılın en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir."

BintiAli

, bir kitap okudu
10/10
·416 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2025 00:00
·
2025 20. kitabı
Neslihan Kalaycı
8.9/10 · 246 okunma
+ Hayır, sen şanslı bir adamsın. sevdiğin her şeye sahipsin... - Belki de elimde olanlara sevinmem ve olmayanların hasretini çekmemem yüzündendir...