Ya Allahım nasıl şekerleme, nasıl sevimli, nasıl hoş bir kitap bu yahu... Bayılıyorum küçük dokunuşlara, böyle masum ve tatlı oyunlara.. içimiz ısındı.
“Oysa bizler, ne zaman hissetsek, buharlaşıp uçarız; ah bizler,
nefes alıp verirken kendimizi tüketiriz; közden köze
azalır kokumuz. Elbette der biri bize;
evet, kanıma işledin, bu oda, ilkbahar
seninle dolu... Beyhude, o da tutamaz bizi,
içinde ve etrafında kaybolur gideriz.”