1Pınar

1Pınar
Ben dünyadan ziyade kafasının içinde yaşayan bir insanım...
İşte bu kadar önemlidir başkalarını kazanmadan önce herkesin kendini pohpohlayıp doğru yolu bulması. Eğer halinden hoşnut olmaksa mutluluk -inanın bana- kendini beğenmişlik insanı en kısa yoldan cennete ulaştıracaktır.
Felsefe-Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Özün sana haz vermiyorsa, o vakit nasıl ortaya şirin, sevecen, güzel bir şey koyabilirsin?
Felsefe-Düşünce
Kendinden nefret eden biri bir başkasını sevebilir mi? Böyle biri kendiyle kavgalı olan başka biriyle uyum içinde olabilir mi? Kendine eziyet çektirip yine kendi kendine çok bilmişlik taslayan böyle bir insan başka birine huzur verebilir mi? Bu sorulara olumlu yanıt veren varsa, o budalanın dik âlâsıdır.
Felsefe-Düşünce
Hayatın tadı buruksa, o vakit adı hayat olamaz.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce