1Pınar

1Pınar
Ben dünyadan ziyade kafasının içinde yaşayan bir insanım...
Aslında insanlar bilgelikten ilelebet ellerini bir çekseler ve hiç vakit kaybetmeden benimle birlikte yaşasalar yaşlanma derdinden de kurtulmuş olurlar: Ebedî gençlik ve ebedî neşe can katar canlarına.
Felsefe-Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çocukluk harika bir şeydir, ama ne yazık ki güdüktür ve hayatın belki de en muzip eğlencesini es geçer-- gevezeliği.
Felsefe-Düşünce
Çoğu kez "seni seviyorum" ifadesini de hayatının bu döneminde yeniden keşfeder. Aklı erse edilecek laf mı bu?
Felsefe-Düşünce
Yaşamdan daha tatlı ve değerli ne vardır?
Sayfa 12·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Değil mi ki benim tayfamın en sevdiği şey, kendilerine en yabancı olanın önünde yerlere kadar eğilmektir.
Felsefe-Düşünce