Eda

Eda
@birbilen
Insta;edaklc4 Resim çizebilen bir insan evladı
Güzel Sanatlar
İSTANBUL
14 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan, ''Tanıştığıma memnun oldum'' demek beni öldürüyor. Ama hayatta kalmak istiyorsanız, ille de bu zırvaları söylemek zorundasınız.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hangisi daha zor, bilmiyorum," dedim. "Birini aniden kaybetmek mi, yoksa onu yavaş yavaş, günden güne kaybetmek mi?"