📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okurken her nefeste içiniz sıkışıyor her an bir şekilde ölecek gibi hissediyorsunuz. Yazar karakterin üzerine aylarca biriken kar düştü diyor tamam öldü diyorsunuz; yaşıyor. ateşi tutuşmadı diyor işte şimdi öldü diyecek oluyorsunuz ki karakter kalkıp koşuyor. Bir an yaşayacak galiba diyorsunuz ki ölüyor :) üç hikayeden oluşan oluşan kitapta en beğendiğim ilk hikayeydi, kişiden kişiye değişir tabii. Ancak soğuk bölgelerde yaşamış ve yaşayan biri olarak ilk iki hikayedeki o soğuk anlatımı iliklerimize kadar işledi diyebilirim. -38 derceyi görmüş biri olarak doğa olayları şakaya gelmez diyebiliriz. Ki bunu yazar da defalarca demiş:) Çay, kahve yanına okunabilecek güzel bir kitaptı. Herkese keyifli okumalar dilerim.