birealist

birealist
@birealist_
Ben üç şey biliyorum; dinlemekle dört kılana anlatacağım.
İnsan düşer, iner, geçip gider, hatta çöker; ama farkında bile olmaz. Bu olayın hep bir uyanma ile son bulduğu doğrudur; ama artık iş işten geçmiştir. O ana kadar mutluluğumuzla bahtsızlığımız arasında oynanan oyunda tarafsızmışız gibi davranırız. Hedef kendisi olduğu halde oyuna ilgisizmiş gibi bakılır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kıl tefâhür kim senün hem var ben tek âşıkun Leyli’nün Mecnûn’ı Şîrîn’ün eger Ferhâd’ı var.
- "Nasılsınız efendim?" - "Bu bir sır"
Oğuz Atay bir gün bir arkadaşına rastlar. Atay'ın kolunun altında Dostoyevski'nin İnsancıklar adlı romanı vardır. Arkadaşı, ne yapacaksın o kitabı? Okumamış mıydın deyince, Atay: " ben okudum da bu kitabı Pakize'ye götürüyorum, o bunu okuduktan sonra onunla evleneceğim." der...
Kitap okumadan, meydan okuyamazsınız. Nuri Pakdil